Saturday, December 11, 2010

MeNci!!!~

sedih

marah

geram

nape???!!!

saye menci dia...sy menci dia...sy menci seme org!!!

maaf..sbb mereka kamu semua jd mangsa o_o

saye tak mahu marah!!

saye tak mahu tertekan!!

sy mahu simpan je semua pretend xde pape!!!

tp sy tak blh buat..nnt kegilaan pd diri sy akan melanda!!

dh berhari²~ berminit²~ bersaat²~ sy tgu dia

setia sy tgu dia...sy tgu panggilan dri dia.. sms dri dia~ tp semua hampa...

sy tak sms laki lain sbb sy tunggu dia shj!!

sy rindu dia

tp dia rndu sy tak??

sy paham dia...sy cuba nk paham dia...tu sbb sy tak ganggu dia if dia tak cntact sy..

sy paham dia bz,...

tp sy pn pernah bz

sy ad ms wlpn kjap tuk text dia or calling dia

sy tak mntk dia sms @ call sy 24jam pn..

hnye 1 sms dri dia atau 1 call tak kesah wlpn 30 saat tuk tau prkembangan dia!!

diakah jahat atau sayakah yg terlampau baik!!??

sy slalu pk psl kesusahan dia tp dia pk blik tak kesusahan sy???!!!

dia on fB~

puji gurl lain~

dia pk tak perasaan sy kalau terbace??!!

kalau kwn yg dia dh lame kenal takpe!!

ni bdk yg dia bru aDd!!!

sy tak pernah buat mcm tu even dia tak sehensem org lain n ad org lain lagi hensom + cute + wat ever laaaa =( =( =(

ya Allah jikalau Dia ikhlas sygkan ku, aku akn ikhlas sygkan dia keranaMu ya Allah..tp jika dia ad niat nk menduakan aku atau mainkan aku...tnjukkan aku scpt mgkin niat hatinya itu..aku redha dgn ujianMu ya Allah..sesungguhnya engkau turunkan ujian kpdku krn engkau sygkan aku ya Allah.....jika dia tidak ckup elok untuk diriku serta keluargaku di masa depanku...temukanla aku org yg lebih baik drpdnya....Allah Maha Besar =)

tp awk...
sy nak awk tahu...
sy mmg syg awk...

No comments:

Post a Comment