Saturday, December 11, 2010

sad to hEpi! yeAy (^.~)

from hepi to sad

beryukur pdMu ya Allah.. (^_^)

insan yg ku syg dah contact~

aku akn terus percaya sbb:

Dalam cinta harus saling percaya Dalam cinta harus berani pasrah Dalam cinta harus janganlah goyah Dalam cinta harus sejiwa ♪♫♪♫

sebelum ni aku dah buat mistake~

aku percaye insan yg pernah ku syg tak setia~ curang~ n wat ever la yg semua org takuti~

tp tu sebenarnye doa.. last jadi macam tu

lepas ni aku akn prcaye dia

xnak ada curiga...

aku juga percaye kuasa Allah

Allah akn sentiase berada di pihak yg benar

kalau aku benar dlm soal keihklasan~ aku yakin Allah akan mmbantuku smada jdohkan kami @ tunjukkan aku benda betul~

aku mahu dia sayang aku sorg selain family dia~

tiada wanita lain di hatinya selain aku~

tu je aku pinta (^_^)

MAMA ABAH ANI SAYANG MAMA DGN ABAH
AKAK AYU AKAK FIZAH DAN ADEKKU YG PALING BUSUK!! :P~

No comments:

Post a Comment